Moja komunikacijsko- organizacijska pot se je začela v 5. razredu, ko sem postala tabornica. Marsikomu se najbrž zdi smešno, a vrline, ki sem jih pridobila v taborniški organizaciji so postale temelj in izhodišča mojega poslovnega življenja.
Poslovni svet sem začela doživljati v takratni enoti SiOL, pod okriljem Telekoma Slovenije. Kot vodja projektov v marketingu sem se poleg priprave sejmov in ostalih komunikacijskih akcij najbolj veselila sodelovanja pri sponzorskih projektih: Vzpon Tomaža Humarja na Dhaulagiri, Davo Karničar – Mont Everest, Transavstralija…
Po štirih letih me je pot zanesla na Pristop- Renderspace, kjer je projektno vodenje ekipe in svetovanje naročnikom na področju novih medijev prineslo nova znanja pri strateškem svetovanju na področju novih medijev, spletnemu marketingu, razvoju spletnih mest, multimedije in podjetniških portalih in ekstranetih.
Tri leta spleta in spletnih medijev so prinesla spoznanja, da moje komuniciranje potrebuje nadgradnjo v offline aktivnostih, kar me je prineslo v Futuristični marketing kot direktorico projektov, kjer smo pet let ustvarjali in razvijali prireditveni marketing in tržno komuniciranje.
Nato se je pojavila želja, da svoja znanja udejanjim v projektih, ki delujejo v dobrobit posamezniku in družbi ter omogočajo razvoj zavestnejšega pristopa do vsakdanjega življenja.